Британський стартап з українським корінням провів ребрендинг

Koto тепер називається The Credit Thing

У грудні минулого року фінтех-стартап Koto, який запустили у Лондоні співзасновники monobank, провів ребрендинг та перезапустив свій продукт. Теперь він називається The Credit Thing та візуально ще більше схожий на mono, повідомляє ain.ua, передає Hubs.ua.

Koto — це банківський додаток від команди екс-управлінців «ПриватБанку» Олега Гороховського та Михайла Рогальського. Його бета-версія була запущена у березні 2020.

Додаток націлений на так званий near prime-ринок, тобто на клієнтів, які з якоїсь причини не можуть отримати кредит у класичному банку: це понад 15 млн потенційних клієнтів для оновленого Koto.

На відміну від українського продукту — monobank, який надає повноцінні банківські послуги, Koto — це банківська програма, яка сфокусована на кредитуванні. Це пов’язано з тим, що у Британії компанія має небанківську ліцензію.

Окрім назви, змінився і сам продукт. Зокрема, підвищився початковий кредитний ліміт до £1500, а також пільговий період — до 62 днів при ставці 27,9% річних. Завдяки системі Open banking, клієнти також можуть пов’язати усі свої поточні рахунки в рамках процkotoесу подачі заявки на отримання кредиту, аби підтвердити свою кредитоспроможність.

За декілька тижнів після ребрендингу The Credit Thing отримав понад 15 000 заявок на отримання клієнтами кредитної карти. У 2022 році засновники проекту очікують великого зростання своєї клієнтської бази.

Нагадаємо, раніше британський фінтех-стартап Fintech Farm, який відкриває необанки на ринках, що розвиваються, залучив $7,4 млн інвестицій.

*

Top