В Україні розпочала роботу платформа медіації для споживачів фінпослуг «ФінСкарга»

У пілотному режимі

Українська асоціація фінтех та інноваційних компаній (UAFIC) 8 вересня 2020 р. анонсувала запуск пілоту платформи медіації скарг споживачів фінансових послуг «ФінСкарга», яка реалізується UAFIC в рамках гранта, наданого Проектом USAID «Трансформація фінансового сектору».

Про це повідомляється на сторінці «ФінСкарги» у Facebook.

Відтепер сервісом безкоштовно зможуть скористатися всі громадяни України, що мають намір поскаржитися на порушення своїх прав у сфері фінансових послуг. Пілотний проект надасть можливість поскаржитись на банк або мікрофінансову організацію (МФО).

«Мета цього проекту – впровадити добровільний механізм врегулювання скарг на фінансовому ринку та допомогти громадянам відстояти свої права як споживачів фінансових послуг. Сьогодні ми спостерігаємо дуже багато порушень з боку фінансових установ. Вже у вересні ми очікуємо, що платформа отримає 500 звернень від громадян та сприятиме  розв’язанню  їхніх проблемних питань з банками, МФО або колекторськими компаніями. Кожен може залишити свою скаргу на платформі і бути впевненим, що вона буде передана для розгляду у відповідну фінансову установу. Якщо ж остання не зможе допомогти своєму клієнтові, скарга буде розглядатися регулятором і може дійти до суду», ­– зазначив голова правління UAFIC Ростислав Дюк.

Платформу вже підтримали 25 гравців ринку: 7 банків та 18 МФО. Наразі ведуться переговори з десятьма майбутніми учасниками «ФінСкарги».

Планується, що повноцінно платформа запрацює у листопаді 2020 року. Сервіс буде доступний для використання онлайн з будь-яких пристроїв. Офіційний старт платформи — у кінці 2020 року.

Нагадаємо, раніше НБУ врегулював порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків.

*

Top