Стримінговий сервіс Spotify придбав два сервіси: компанія планує працювати над покращенням рекламної аналітики

Суми угод не розголошуються

Стримінговий сервіс Spotify оголосив про придбання двох сервісів для вдосконалення рекламної аналітики — сервіс вимірювання ефективності реклами Podsights і аналітичну платформу Chartable. Суми угод не розголошуються, про це пише TechCrunch, передає Hubs.ua.

В Spotify пояснили, що вимірювання обсягів та ефективності реклами все ще залишаються двома найбільшими невирішеними проблемами для рекламодавців подкастів. Там сподіваються вирішити цю проблему з придбанням Podsights.

Спочатку технологія Podsights буде використовуватися, щоб допомогти рекламодавцям Spotify точніше оцінювати вплив на аудиторію та ефективність реклами в подкастах.

«Однак з часом Spotify прагне розширити інструменти вимірювання на інші формати реклами, включаючи аудіорекламу в музиці, відеорекламу та медійну рекламу», — зазначає видання.

Podsights має 40 штатних співробітників, і всі вони приєднаються до Spotify — компанія наразі не планує коригувати цю команду.

Водночас маркетингові інструменти Chartable допоможуть зібрати максимум даних про аудиторію, щоб власники подкастів краще розуміли своїх слухачів і розвивали бізнес.

Після того, як Chartable буде повністю інтегровано в Megaphone, Spotify відмовиться від автономної платформи Chartable. Однак до цього часу він залишатиметься доступним як для нових, так і для наявних клієнтів-видавців і рекламодавців.

Команда сервісу менша, у неї всього 11 співробітників, але Spotify також не планує вносити негайних змін.

Нагадаємо, нещодавно назва Spotify була в багатьох заголовках видань протягом останніх тижнів, це пов’язано з ексклюзивним хостингом подкасту Джо Рогана, який, за словами критиків, допомагає поширювати дезінформацію про COVID-19. Ця реакція змусила кількох виконавців, у тому числі Ніла Янга вилучити свою музику з каталогу Spotify на знак протесту.

Як повідомлялось раніше, український стрімінговий стартап StreamHERO залучив $550 тис.

*

Top