Стартап RetargetApp провів ребрендинг - компанія змінила назву на Adwisely

За сім років існування продукт розширив лінійку послуг

Український стартап RetargetApp, який працює у сфері онлайн-реклами, змінив назву на Adwisely, оскільки попередня назва не відображала всі послуг, які сервіс запустив в останні роки, повідомили на сайті компанії, передає Hubs.ua.

«Сьогодні великий день для нашої компанії, оскільки ми хочемо офіційно повідомити, що RetargetApp отримує нову назву. Відтепер найефективніший інструмент онлайн-реклами для магазинів електронної комерції називатиметься Adwisely», — повідомили в компанії.

RetargetApp розробляє рішення, що автоматизує рекламні кампанії. Клієнт повинен лише уточнити мету кампанії та її бюджет. RetargetApp аналізує рекламну статистику клієнта, знаходить найкращі варіанти, створює рекламні кампанії.

Стартап існує з 2015 року. За сім років існування продукт розширив лінійку послуг. Наприклад, з’явилися персональний менеджер реклами і можливість запускати і керувати рекламою Google прямо з інформаційної панелі.

«Це означає, що ми переросли свою назву – вона просто не відображає всіх переваг, які ми пропонуємо інтернет-магазинам», — кажуть в компанії.

«Не хвилюйтеся – все те чудове, що вам сподобалося в RetargetApp, залишиться. Наша реклама все одно приноситиме вам високу віддачу, наша команда підтримки клієнтів буде рада допомагати вам 7 днів на тиждень, а ваш менеджер об’яв продовжуватиме піклуватися про ваші оголошення, поки ви зосередьтесь на інших важливих завданнях», — додали укоманді стартапа.

Щодо назви, то її — «Adwisely» обрали серед 500 інших варіантів. В компанії кажуть, що сам продукт також отримає кілька нових функцій. З’явиться розділ «спеціальні кампанії» – він допоможе отримати більше замовлень за допомогою налаштувань реклами спеціально розроблених для вашого бізнесу та галузі.

Стартап також анонсував кілька нових платформ, на яких відтепер працюватиме продукт. Однак деталі поки невідомі. Можливо це буде Twitter або Pinterest. У 2022 році команда повідомить про це на новому сайті.

«Ви також побачите кілька нових рекламних платформ, доданих до Adwisely. Чи буде це Twitter? Або, можливо, Pinterest? Що ж, ми не хочемо зіпсувати сюрприз, тож слідкуйте за оновленнями у 2022 році», — сказано в повідомленні.

У 2020 році стартап закрив seed-раунд на $2,4 млн. В компанію інвестували BeeVentures, TMT Investments, TA Ventures, компанія Aitarget та бізнес-ангели.

Як повідомлялось раніше, стартап Ocean.me запускає новий сервіс в Україні.

*

Top