Помічені проблеми із запуском застосунків та проведенням платежів
Клієнти державного ПриватБанку (Київ) відзначають перебої в роботі мобільного застосунку «Приват24», передає Hubs.ua.
Зокрема, помічені проблеми із запуском застосунку та проведенням платежів.
Зі свого боку пресслужба ПриватБанку заперечує наявність перебоїв у роботі банку та називає повідомлення про їх наявність «дезінформаційними».
«ПриватБанк реєструє звернення клієнтів щодо дезінформаційних повідомлень про перебої в роботі банку. Ця інформація неправдива і вводить в оману наших клієнтів. ПриватБанк працює в стандартному режимі і ставить безпеку та донесення правдивої інформації своїм клієнтам на перше місце», – йдеться в повідомленні банку.
Користувачі Ощадбанку також скаржаться у соцмережах, що банкомати та термінали не працюють, з карток не можна зняти або зарахувати на них гроші.
Представники банку запевняють, що проблеми були точковими та робота сервісів відновлена.
«Наразі проблем з проведенням операцій через банкомати чи термінали банку не спостерігається», — повідомляють в Ощадбанку.
Однак клієнти пишуть, що збої в роботі програми та онлайн-сервісів продовжуються.
Нагадаємо, в Україні створять єдину інформплатформу «UAразом».