Компанія займається виробництвом велосипедів на електричній тязі
Інвесторами стартапу Cowboy (заснованого у Брюсселі) стали Future Positive Capital, Siam Capital, Index Ventures, Triple Point Capital, Exor, Isomer Opportunities Fund, Siam Capital, Eothen та HCVC, повідомляє видання TechCrunch, повідомляє Hubs.ua.
Загалом Cowboy залучив від інвесторів $120 млн. Однак компанія не розголошує ні своєї вартості, ні даних про продажі, але стверджує, що до 2023 року планує досягти 100 000 клієнтів.
Генеральний директор і співзасновник Cowboy Адрієн Руз, зауважив, що він був натхненний створити стартап у 2016 році на основі трьох різних досвідів, оскільки мав попередній стартап з доставки їжі.
«Електрифікація велосипеда зробила їзду на велосипеді доступнішою для всіх», — переконаний Руз.
Cowboy постачає замовникам електричні велосипеди C3 та C4. Вартість транспортного засобу становить майже $3 тис. Велосипедами можна керувати за допомогою мобільного додатка, в якому є функції планування маршруту, моніторингу розташування велосипеда, діагностики, відстеження прогресу та ін.
Залучені кошти компанія направить на створення нових технологічних рішень та розширення функціональності фірмового додатку. Це приносить компанії додатковий прибуток за рахунок платних функцій.
Як повідомлялось раніше, у Маріуполі запустили стартап для онлайн-перевірки шкільних домашніх завдань.