Удар по Facebook: Google перестане стежити за користувачами Android для показу реклами

Компанія анонсувала нову ініціативу Privacy Sandbox

Google анонсувала нову ініціативу Privacy Sandbox, яка буде спрямована на покращення конфіденційності користувачів Android, — повідомляє The Verge, передає Hubs.ua.

Компанія відмовиться від використання рекламного ідентифікатора Android. Зараз він використовується для відстеження дій користувачів і показує релевантну рекламу.

За словами Google, рекламний ідентифікатор буде замінено на альтернативні механізми таргетування, які краще захищають дані користувачів.

Поточний ідентифікатор працюватиме як мінімум два роки, доки тестується його заміна.

Відмова Google від старої моделі співпраці боляче вдарить по компаніях, чий бізнес побудований на рекламі. Зокрема, мова про Meta, Twitter, Snap та інших. Після оголошення новини вартість їх акцій вже впала на кілька відсотків.

iOS вже давно забороняє розробникам збирати дані користувачів для показу таргетованої реклами. Meta втратить приблизно $10 млрд у 2022 році через зміни конфіденційності в iOS 15/

*

Top