New York Times планує стати лідером у сфері спортивної журналістики
The New York Times купує спортивний сайт The Athletic на основі підписки за $550 млн готівкою. Про це повідомляє reuters, пише Економічна правда.
«Придбання The Athletic дає нам можливість стати світовим лідером у сфері спортивної журналістики», — заявила головний виконавчий директор New York Times Мередіт Копіт Левієн. Вона додала, що спочатку компанія планує продавати підписки The Athletic як окремий продукт, а потім поступово включати їх у ширший пакет.
У reuters пишуть, що угода показує, що New York Times прагне моделі, заснованої на підписці, і зростання платних читачів за межами основного контенту новин.
The Athletic заснований у 2016 році, станом на грудень у нього було 1,2 мільйона передплатників, і він охоплює понад 200 клубів і команд у США та по всьому світу.
Прибуток самого New York Times за 3 квартал 2021 склав $509 млн. При цьому на гроші передплатників припадає $343 млн, на рекламу 111 та на інші джерела прибутку $56 млн.
Як повідомлялось раніше, Трамп назвал The New York Times «коррумпированными медиа».