Швидше за всіх дорожчає TikTok
Apple посіла перше місце у рейтингу найдорожчих брендів світу за версією Brand Finance Global 500, передає Hubs.ua.
Аналітики оцінили його вартість у $355 млрд. За цю ціну інша компанія теоретично могла б купити ліцензію на його використання для своєї продукції.
Apple мала зірковий 2021 рік, що було відзначено її досягненням на початку 2022 року — вона стала першою компанією, що досягла ринкової оцінки в 3 трильйони доларів США. Історично успіх технологічного гіганта полягав у відточуванні позиціонування свого основного бренду, але його недавнє зростання можна пояснити усвідомленням компанією того, що її бренд може бути ефективно застосований до значно ширшого спектру послуг.
Топ-10 найдорожчих брендів у світі складається з американських, китайських та корейських компаній:
1. Apple
2. Amazon
3. Google
4. Microsoft
5. Walmart
6. Samsung
7. Facebook
8. ICBC (Промисловий та комерційний банк Китаю)
9. Huawei
10. Verizon
Найшвидшим за показниками росту брендом став TikTok. Його оцінили у $18,7 млрд. Він посів 18 місце, обігнавши Disney, Tesla та McDonald’s.
Нагадаємо, в четвертому кварталі 2021 року на долю iPhone припало 22% поставок смартфонів у всьому світі.