Загальна оцінка Jiji перевищила $200 млн
Африканський класифайд Jiji, який належить українській IT-компанії Genesis, оголосив про придбання в міжнародної компанії Saltside Technologies свого головного конкурента в Гані — маркетплейс Tonaton.com, пише AIN.UA, передає Hubs.ua.
Сторони не розкривають суму угоди. В той же час, представники Genesis розповіли, що загальна оцінка Jiji перевищила $200 млн.
Tonaton.com працює на ринку Гани упродовж восьми років і до угоди з Jiji був її ключовим конкурентом у цій країні. Купівля Tonaton — це консолідація ринку онлайн-оголошень у Гані, в результаті якої бази користувачів Jiji і Tonaton будуть об’єднані.
Разом із придбанням OLX у 2019 році та нещодавнім поглинанням Cars45 у 2021 році нова угода дає змогу Jiji посилити свої позиції на африканському ринку та відповідає взятому курсу до транзакційної бізнес-моделі.
«Ми наближаємося до того, щоби стати регіональним лідером у сфері онлайн-оголошень. Jiji — найбільша компанія на ринку електронної комерції Африки за сукупною вартістю розміщених товарів (понад $10 млрд) та лідер у таких ключових категоріях, як автомобілі й нерухомість», — заявив співзасновник і CEO Jiji Антон Волянський.
Диверсифікація портфеля послуг та регіонів присутності є частиною стратегії розвитку Jiji. Завдяки лідерству Tonaton на транзакційному ринку автомобілів Гани угода забезпечить Jiji надійну базу для оптимізації своїх послуг на автомобільному ринку, якому прогнозують зростання до 400 мільйонів користувачів. Уже зараз Jiji — лідер на цьому ринку в ключових країнах Африки — Нігерії, Гані, Кенії та Уганді.
«Навіть за обмеженої присутності в Гані Jiji досягла великих успіхів — щомісяця наш сайт відвідують понад 2 млн людей. За вісім років Tonaton вдалося зібрати сильну команду із 70+ спеціалістів. Ці люди, а також об’єднання технологій Jiji і Tonaton, забезпечать наше подальше зростання та успіх в індустрії, що швидко розвивається», — розповів операційний директор Jiji в Африці Юлій Шенфілд.
Jiji — портфельний актив української компанії Genesis і найбільший класифайд Африки. Платформа працює в п’яти країнах (Нігерія, Кенія, Уганда, Гана, Танзанія), щомісяця її відвідує понад 12 млн унікальних користувачів, які взаємодіють із більш як 4 млн оголошень на загальну суму понад $10 млрд. Один із найбільш завантажуваних додатків у сфері африканської електронної комерції. З моменту заснування Jiji залучила понад $50 млн інвестицій.
Команда Jiji складається з більше як 1000 людей. 100 з них знаходяться в Україні (разом із віддаленними співробітниками). Жодних цифр в Jiji не розкривають, проте як повідомили представники компанії в коментарі AIN.UA, Jiji нещодавно залучили додаткові інвестиції за оцінки понад $200 млн.
Зараз компанія зосереджена на рості бізнесу та закріпленню лідерських позиціях на ринку класифайдів. IPO також є частиною стратегії компанії, але деталей не розкривають.
Нагадаємо, раніше, заснований українцями стартап Remo залучив більше $1 млн.