На розробку нових технологій компанія залучила чергові $50 млн
Британський стартап Envisics (Мілтон-Кінз), розробник технології проєкції інформації у вигляді голограми на лобове скло автомобіля, оцінили в $500 млн після інвестицій автомобільних компаній Stellantis, General Motors, Hyundai та Jaguar Land Rover. Про це пише видання Financial Times.
Як уточнив засновник та генеральний директор Envisics Джеймсон Крістмас, група у рамках четвертого етапу фінансування стартапу залучила понад $50 млн від спонсорів, у результаті чого стартап оцінили в $500 млн.
General Motors та Hyundai раніше вже інвестували в Envisics, тоді як компанії Stellantis та Jaguar Land Rover вперше фінансували компанію під час цього раунду.
В Envisics повідомляють, що нові голографічні дисплеї дозволяють завчасно попередити водіїв про небезпеку на дорогах. Зокрема, зображена на лобовому склі інформація сигналізує про необхідність зменшення швидкості та показує навігаційну ситуацію.
Останнє покоління цієї технології з використанням автономних камер, що попереджає водіїв про небезпеку, яку вони могли не помітити, з’явиться в автомобілі Cadillac Lyriq (GM) з 2024 року.
Компанія планує використати залучені інвестиції для прискорення наступного етапу розробки технології, яка дозволить проєктувати на лобове скло тривимірні зображення дороги щоб водії могли заздалегідь бачити повороти, різні дорожні знаки та попередження.
Найбільшим акціонером Envisics є каліфорнійський фонд Tarsadia Investments.
Видання зазначає, що, як правило, виробникам подібних технологій для автомобільної промисловості потрібно близько трьох років, щоб інтегрувати їх в нові моделі авто. Це означає, що транспортні засоби будуть оснащені новими системами Envisics тільки після 2025 року.