В Киеве реконструкция развязки на Шулявке обойдется в 0,8 млрд грн

На работы может уйти 17 месяцев, первую очередь реально закончить в 2018 г.

В Киеве на реконструкцию транспортной развязки на Шулявке понадобится 17 месяцев и около 811 миллионов гривен, — передает пресс-служба Киевской городской государственной администрации со ссылкой на заместителя председателя КГГА Дмитрия Давтяна.

По его словам, эта сумма учитывает компенсацию за снос цеха №5 завода «Большевик». Первую очередь реконструкции планируется завершить уже к концу текущего года.

«Мы убираем старую конструкцию путепровода и меняем ее на прочную новую. Это реально сделать до конца текущего года, и средств — 380 млн грн — хватит, чтобы расширить дорогу до шести полос (восемь, если учитывать съезды) и восстановить движение по этому участку», — сообщил замглавы КГГА.

Чиновник добавил, что второй этап будет предусматривать строительство еще двух съездов. «Переговоры с руководством «Большевика» сейчас ведутся. Нужно разработать варианты объездных и альтернативных путей. Основной вариант, рассматривается сейчас, — проезд по улицам Гарматной и Выборгской», — проинформировал Давтян.

Напомним, 27 февраля 2017 г. в Киеве обвалилась внешняя конструкция пешеходной части Шулявского путепровода на одном из самых оживленных дорожных участков столицы.

После этого в КГГА изучали семь проектов реконструкции этого инфраструктурного объекта.

В итоге городские власти остановились на одном проекте реконструкции, а ремонтные работы должны были начаться в конце прошлого года.

Один коментар;

  1. Володимир Кличко said:

    ВІДПОВІДЬ НА ВСІ ЗАПИТАННЯ

    Багатьох людей мучить запитання: Якщо «говноклєвєр» від КДМП на Шулявці справді такий чудовий, що КМДА готове за нього стрибнути у Дніпро, повним складом, як стадо лемінгів, а трирівнева розв’язка справді коштує трильйони гривень, та не може бути в принципі побудована, через неможливість перенесення інженерних мереж, то чому КМДА не закриє це важке для себе репутаційне питання, раз і на завжди, через висновок Державної експертизи?

    Відповідь проста і банальна: Державна експертиза спростує брехню про вартість трирівневої розв’язки у 3 млрд. грн., якою окремі діячі досі годують Кличко — мер, а він, в свою чергу, міську громаду, та підтвердить правильність інженерних рішень ICDI з винесення інженерних мереж.

    Трирівневу розв’язку не допускають до експертизи тому, що вона коштує не 3 млрд. грн., а 756,4 млн. грн., що лише на 87,4 млн. грн. дорожче «говноклєвєра».

    При цьому трирівнева розв’язка, на відміну від «говноклєвєра» дає величезний транспортний ефект (понад 250 млн. грн./рік), скорочуючи на 92,2 тис. машино-кілометрів на добу перепробіги транспорту, та на 9,0 тис. людино-годин втрати часу.

    На відміну від «»говноклєвєра», трирівнева розв’язка має вищу пропускну здатність та вищу безпеку руху. Також вона зберігає культурну спадщину, не потребуючи знесення 5-го цеху заводу «Більшовик», навпаки, додатково звільняючи дві земельних ділянки загальною площею 1 га.

    Також на відміну від «»говноклєвєра», трирівнева розв’язка не потребує перекриття руху на час будівництва.

    І це головна причина, з якої КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва», при повному потуранні КМДА та, особисто, Кличко — мер не підписує договір з ДП»Укрдержбудекспертиза» на проведення експертизи ТЕО трирівневої розв’язки.

    Mykola Povoroznyk, Олексій Резніков, Дмитро Давтян, Sergey Symonov, Oleksandr Svystunov

*

Top