Інформагентство «Інтерфакс-Україна» стало офіційним представником Dun & Bradstreet на українському ринку

Через українську компанію буде надаватись доступ до онлайн-бази даних з пошуку та аналізу бізнес-інформації про компанії світу

Інформаційне агентство «Інтерфакс-Україна» підписало ліцензійну угоду з компанією Dun & Bradstreet (D&B), ставши її офіційним представником на українському ринку. Про це повідомляється на сайті «Інтерфакс-Україна».

Основний продуктом компанії, який тепер доступний через інформагентство, є D&B Hoovers. Це онлайн-база даних, яка дозволяє користувачам шукати, перевіряти та аналізувати бізнес-інформацію про компанії світу.

Також в арсеналі продуктів є Business Information Reports, який пропонує розширене дослідження діяльності будь-якої компанії в світі.

Користувачі сервісів зможуть перевіряти іноземних партнерів і контрагентів, будувати корпоративні відносини, мінімізувати ризики в частині платежів і виконання контрактів, а також здійснювати пошук потенційних клієнтів і партнерів по світу.

D&B також проводить розслідування, агрегує дані про платежі контрагентів, аналізує бізнес-статистику та розраховує різноманітні індекси, зокрема шахрайства, банкрутства, платіжної дисципліни та фінансової стійкості. Рейтинги оцінки бізнесу D&B вважаються світовим бенчмарком для прийняття рішень про співпрацю.

Олександр Мартиненко, генеральний директор «Інтерфакс-Україна», зазначив, що співпраця з Dun & Bradstreet є важливим кроком у розвитку агентства. У свою чергу, Максим Уракін, заступник генерального директора з маркетингу інформагентства, керівник бізнес-підрозділу D&B-Інтерфакс-Україна, підкреслив стратегічну важливість цього партнерства для українського бізнесу.

«Інтерфакс-Україна» – українське інформаційне агентство, працює з 1992 року. Редакція (головний офіс) агентства знаходиться у Києві. «Інтерфакс-Україна» не входить до складу іноземних медіа-холдингів. Власником «Інтерфакс-Україна» є Олександр Мартиненко.

*

Top