На сайті створено базу відповідей на найчастіші запити
Асоціація правників України (АПУ) в продовження розвитку проєкту безкоштовної «гарячої» лінії для допомоги постраждалим від війни запустили окремий сайт – hotline.uba.ua.
Про це повідомила прес-служба Асоціації.
Інтерфейс порталу забезпечує зв’язок з юристами для отримання відповіді на питання декількома способами: перехід з сайту в телеграм-бот, заповнення електронної форми на самому сайті, кнопка для телефонного зв’язку (працює через смартфон). Також на сайті створено базу відповідей на найчастіші запити.
Всі громадяни можуть звернутися і отримати відповіді на такі питання:
— мобілізація та проходження служби;
— трудові відносини;
— податки;
— внутрішньо переміщені особи;
— документування воєнних злочинів;
— фіксація збитків від війни, тощо.
В АПУ застерігають, що «гаряча» лінія має виключно інформаційно-просвітницький та рекомендаційний характер для населення і не є повноцінною юридичною допомогою. Асоціація, її консультанти та юристи-волонтери не несуть відповідальності за надані рекомендації та правову оцінку ситуації.
«Повноцінна правова допомога надається адвокатурою України у порядку, визначеному законом. У разі необхідності отримання такої допомоги, просимо звертатись до адвокатів, які продовжують працювати у Вашому регіоні», – зазначено на сайті «гарячої» лінії АПУ.
Як нагадують в АПУ, «гаряча» лінія була створена у перші дні війни, за минулі місяці надано відповіді більш, ніж на 4600 запитів від громадян та представників малого бізнесу. До проєкту доєдналися близько 100 волонтерів-юристів.
Також АПУ шукає правників, які на волонтерських засадах готові долучитися до проєкту. Для цього необхідно заповнити заявку за посиланням – https://hotline.uba.ua/volunteer-response.
Портал гарячої лінії створено за фінансової допомоги Міжнародної асоціації юристів (International Bar Association).