Українсько-американський стартап Cargofy залучив $2 млн

Залучені у Seed раунді кошти будуть направлені на розширення функцій продукту

Українсько-американський стартап Cargofy, що дозволяє далекобійникам оптимізувати маршрут та взяти додаткові вантажі на шляху, уникаючи збиткових недовантажених поїздок, залучив $2 млн у seed-раунді, передає ain.ua, повідомляє Hubs.ua.

Лід-інвестором виступив JKR Investments Group, у раунді також взяли участь Flyer One Ventures та ангельські інвестори Мурат Абдрахманов, Ханну Турунен та інші.

Залучені у Seed раунді $2 млн будуть направлені на масштабування та розширення функцій продукту.

«Експерти прогнозують, що до кінця 2021 року обсяги ринку електронної комерції сягнуть 4 трильйонів доларів, з яких від 10% до 30% припадуть на логістику. Наприклад, протягом останніх дев’яти років витрати на логістику компанії Amazon зросли з 19% до 31% згідно з даними Transportation Intelligence. Ці дані показують, що індустрія електронної комерції потребує рішень, які модернізують логістичну інфраструктуру. Мета Cargofy — зробити процес транспортування таким самим легким і зрозумілим, як замовлення таксі, що дуже актуально для ринку. Інвестиції в Cargofy органічно доповнюють наявний портфель JKR і дозволяють застосовувати нашу експертизу в інших індустріях. Ми раді новому партнерству з Cargofy та готові допомагати компанії нашими знаннями у розвитку бізнесу», — зазначив Олександр Гусєв, співзасновник та СЕО JKR Investment Group.

Окрім співпраці з партнерами, у подальших планах компанії активно розвивати мережу із самозайнятих перевізників, яких у США понад 350 000. Оскільки у них немає можливості самостійно розвивати бренд, підтримку клієнтів та багато інших аспектів, команда працює над тим, щоб запровадити це у Cargofy та зробити додаток на 100% зручним для перевізників та замовників.

Cargofy — персональний асистент для власників вантажного транспорту, який на основі штучного інтелекту збирає замовлення на перевезення для водіїв та пропонує численні варіанти доставки для замовників.

У 2014 році українець Стах Возняк з партнерами створив додаток Tona — Uber-like сервіс для вантажоперевезень по місту. У 2017 році Стах змінив бізнес-модель і з новою командою створив Cargofy, де перевезення здійснювалися між компаніями, а не людьми.

Окрім СЕО Стаха Возняка, співзасновники Cargofy СТО компанії Алекс Ковальчук та СМО Димитріс Алексіу почали працювати над стартапом також вже маючи досвід у логістичному бізнесі.

Нагадаємо, естонський розробник безпілотних роботів-доставників Starship Technologies заявив про розширення потужностей в Естонії та за кордоном, після отримання кредиту на €50 млн від Європейського інвестиційного банку.

*

Top