У дистриб’юторському бізнесі докарантинного періоду потрібно було працювати швидко. Під час пандеономікі – ще швидше. Про це у колонці «Будьте готові до будь-якого сценарію. 5 бізнес-уроків, щоб цей рік був успішніше, ніж попередній» написав генеральний директор компанії «ТЕДІС Україна» Тарас Корніяченко.
«Наша відповідальність перед споживачами – це своєчасні поставки товару в 45 тисяч торгових точок по всій Україні», – повідомив топ-менеджер.
За його словами, віддалений формат роботи стимулював в компанії діджиталізувати всі бізнес-процеси, які це дозволяли. «Це зручно, технологічно і цей перехід ми заклали в основу нашої бізнес-стратегії», – зазначив Тарас Корніяченко.
Серед інших бізнес-уроків 2020-й року СЕО «ТЕДІС Україна» відзначив також важливість турботи про співробітників, довгостроковість партнерства, надання допомоги медикам і соціально незахищеним верствам суспільства і вміння працювати в умовах високого ступеня невизначеності.
«Для нас турбулентне середовище стало більш звичним, ніж штиль і безвітря. Звичайно, хочеться працювати в умовах, коли можеш з великою часткою ймовірності планувати KPI і досягати їх в кінці року. Але життя в нинішніх умовах – це постійний виклик. Не потрібно переживати про те, що ви не знаєте, яким буде курс долара або фіскальна політика. Є тільки один рецепт – потрібно продовжувати методично працювати», – резюмував Тарас Корніяченко.