Нові вимоги обов'язкові для всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям
Мінцифри затвердило наказ, який запроваджує єдині стандарти якості державного сервісу — відтепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги українцям, відповідатимуть новим вимогам. Про це повідомляє прес-служба міністерства, передає Hubs.ua.
Зазначається, що нові вимоги забезпечать високий рівень сервісу та рівні умови для всіх груп населення.
«Наказ дозволить практично реалізувати сучасний клієнтоорієнтований підхід у державних установах та наблизити рівень сервісу до європейських та світових стандартів і практик надання держпослуг. Крім цього, це спростить роботу працівників ЦНАП та інших фронт-офісів, що надають адмінпослуги. Адже у них з’явиться чіткий порядок дій у типових ситуаціях та варіанти реагування у нетипових ситуаціях», — заявила заступниця міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.
З’явилися нові вимоги:
- якісно та без дискримінації надавати послуги всім, хто звертається, в тому числі людям з інвалідністю, бабусям та дідусям, іноземцям та представникам національних меншин;
- уникати та запобігати виникненню конфліктів із відвідувачами;
- позитивно мислити у проблемних ситуаціях та фокусуватися на можливостях та розв’язанні проблеми, а не на обмеженнях;
- щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, а також враховувати зауваження для поліпшення сервісу;
- підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою;
- відповідати впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті. Якщо відповідь потребує більше часу, людину треба попередити впродовж 1 хвилини.
Розширилися наявні вимоги:
безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення. Наприклад, надавати інформацію жестовою мовою або використовувати онлайн-перекладач для спілкування з іноземцями;
адаптувати простори очікування та обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту, а також допомагати їм під час візиту.
«Також держоргани мають бути безбар’єрними для людей з інвалідністю. Наприклад, документи мають надаватися на прохання відвідувачів збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля, а інформація — жестовою мовою», — додали у відомстві.
Наявні найпоширеніші вимоги стали обов’язковими для всіх держорганів, що надають послуги українцям. Зокрема, шанобливо і тактовно спілкуватися з відвідувачами будь-якого віку та соціального статусу, використовувати техніку активного слухання, дотримуватися ділового дрескоду і вимог законодавства.
Нові стандарти обов’язкові для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.
Нагадаємо, Мінцифри за півроку 2021 заощадило 3 млрд гривень на IT-закупівлі.
Ви рекламуєте свої досягнення в «диджиталізації» українців. На перший погляд може це й не погано, начебто наближаєте послугу до громадянина. Але ви позбавляєте громадян вибору, лередбаченого і Законом Божим, і Конституцією України. Конкретно, я пенсіонер, живу в с. Прищепівка , Новомиргородського р-ну, Кіровоградської області, щоб отримати пенсію я повинен добиратися до м, Новомиргород. Приблизилась послуга до мене, чи ні? Але і це ще не найгірше. Приватбанк не віддає мені вбе четвертий місяць пенсію, заблокувавши мою пенсійну картку, бо я не хочу крім паспорта, та кода передати банку ВСІ персональні дані підписавшись в тому. що я добровільно це роблю.
В пичини блокування Приватбанк ритяг і закон про тероризи, і закон про нерозповсюдження зброї масового знищення, і хакон про відмивання брудних грошей. А не було б «цифровизації» я б отримав пенсі.(1856 грн.) в своєму поштовому відділення по паспорту. Так.що ваша «цифровізація» це не добро , а зло. Якщо це не так, то ви повинні оперативно відреагувати , тим більше, що Приватбанк сьогодні державний банв- держустанова. моє пизвіще Ященко Володимир Олексійович