Держзаклади надаватимуть сервіс за новими стандартами – Мінцифри
Фото: Прес-служба Мінцифри

Нові вимоги обов'язкові для всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям

Мінцифри затвердило наказ, який запроваджує єдині стандарти якості державного сервісу — відтепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги українцям, відповідатимуть новим вимогам. Про це повідомляє прес-служба міністерства, передає Hubs.ua.

Зазначається, що нові вимоги забезпечать високий рівень сервісу та рівні умови для всіх груп населення.

«Наказ дозволить практично реалізувати сучасний клієнтоорієнтований підхід у державних установах та наблизити рівень сервісу до європейських та світових стандартів і практик надання держпослуг. Крім цього, це спростить роботу працівників ЦНАП та інших фронт-офісів, що надають адмінпослуги. Адже у них з’явиться чіткий порядок дій у типових ситуаціях та варіанти реагування у нетипових ситуаціях», — заявила заступниця міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.

З’явилися нові вимоги:

  • якісно та без дискримінації надавати послуги всім, хто звертається, в тому числі людям з інвалідністю, бабусям та дідусям, іноземцям та представникам національних меншин;
  • уникати та запобігати виникненню конфліктів із відвідувачами;
  • позитивно мислити у проблемних ситуаціях та фокусуватися на можливостях та розв’язанні проблеми, а не на обмеженнях;
  • щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, а також враховувати зауваження для поліпшення сервісу;
  • підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою;
  • відповідати впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті. Якщо відповідь потребує більше часу, людину треба попередити впродовж 1 хвилини.

Розширилися наявні вимоги:

безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення. Наприклад, надавати інформацію жестовою мовою або використовувати онлайн-перекладач для спілкування з іноземцями;

адаптувати простори очікування та обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту, а також допомагати їм під час візиту.

«Також держоргани мають бути безбар’єрними для людей з інвалідністю. Наприклад, документи мають надаватися на прохання відвідувачів збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля, а інформація —  жестовою мовою», — додали у відомстві.

Наявні найпоширеніші вимоги стали обов’язковими для всіх держорганів, що надають послуги українцям. Зокрема, шанобливо і тактовно спілкуватися з відвідувачами будь-якого віку та соціального статусу, використовувати техніку активного слухання, дотримуватися ділового дрескоду і вимог законодавства.

Нові стандарти обов’язкові для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.

Нагадаємо, Мінцифри за півроку 2021 заощадило 3 млрд гривень на IT-закупівлі.

Один коментар;

  1. Володимир said:

    Ви рекламуєте свої досягнення в «диджиталізації» українців. На перший погляд може це й не погано, начебто наближаєте послугу до громадянина. Але ви позбавляєте громадян вибору, лередбаченого і Законом Божим, і Конституцією України. Конкретно, я пенсіонер, живу в с. Прищепівка , Новомиргородського р-ну, Кіровоградської області, щоб отримати пенсію я повинен добиратися до м, Новомиргород. Приблизилась послуга до мене, чи ні? Але і це ще не найгірше. Приватбанк не віддає мені вбе четвертий місяць пенсію, заблокувавши мою пенсійну картку, бо я не хочу крім паспорта, та кода передати банку ВСІ персональні дані підписавшись в тому. що я добровільно це роблю.
    В пичини блокування Приватбанк ритяг і закон про тероризи, і закон про нерозповсюдження зброї масового знищення, і хакон про відмивання брудних грошей. А не було б «цифровизації» я б отримав пенсі.(1856 грн.) в своєму поштовому відділення по паспорту. Так.що ваша «цифровізація» це не добро , а зло. Якщо це не так, то ви повинні оперативно відреагувати , тим більше, що Приватбанк сьогодні державний банв- держустанова. моє пизвіще Ященко Володимир Олексійович

*

Top