За I пів. 2024 р. Україна експортувала до Китаю товарів на $1,6 млрд, імпорту з Китаю до України склав понад $6,4 млрд
Український інформаційний портал на тему економіки та бізнесу Open4Business тепер доступний шістьма мовами. Новою мовною версією сайту стала китайська, при цьому в статтях використовується як традиційне, так і спрощене написання.
Нова китайська версія сайту спрямована на полегшення взаємодії з китайськомовними клієнтами та партнерами, а також на забезпечення більш глибокого розуміння унікальних можливостей, які пропонує український ринок.
«Цей крок є важливою віхою у наших зусиллях забезпечити іноземним компаніям легкий доступ до українського ринку та зміцнення міжнародних ділових зв’язків. Китайський ринок має величезний потенціал для співпраці та інвестування в українську економіку. Нова версія нашого сайту, на мою думку, сприятиме покращенню доступу китайських компаній до українського ринку та полегшить пошук ділових партнерів», – вважає керівник проекту Open4Business Максим Уракін.
Китайська мова має два основні варіанти письма: традиційний та спрощений. Традиційні китайські ієрогліфи використовуються в основному в Гонконзі, Макао та на Тайвані. Вони зберігають більш старовинні форми, які мають більше штрихів і часто є більш складними для написання та читання.
Спрощена китайська мова була введена урядом Китаю в 1950-1960 рр. з метою підвищення грамотності серед населення. Вона використовує менш складні символи з меншою кількістю штрихів і широко застосовується в материковому Китаї, Сінгапурі та Малайзії. Незважаючи на різні форми письма, обидва варіанти мають багато спільного і можуть бути здебільшого зрозумілі носіями обох систем.
Китай традиційно є одним з найбільших торгівельних партнерів України. За даними Держмитслужби, за перше півріччя 2024 року Україна експортувала до Китаю товарів на суму близько $1,6 млрд, натомість сума імпорту з Китаю до України становить понад $6,4 млрд.
Open4Business – це спільний проект інформаційного агентства «Інтерфакс-Україна» та Open4business.com.ua, створений для забезпечення потреб іноземних компаній з метою виходу на український ринок та пошуку ділових партнерів в Україні.