Любиш кататися в снігопад, люби і ШРУС міняти

На правах реклами

Коли спеціальні служби закликають нас у сильний снігопад залишитися вдома, вони точно роблять це не зі шкідливості і не для того, щоби менше працювати на очищенні. Снігова погода не лише погіршує дорожню ситуацію та спричиняє аварії, а й шкодить конструкції самого автомобіля.

Особливо страждає підвіска і, зокрема, ШРУС, який може вимагати заміни вже за кілька таких екстремальних поїздок. Ця деталь (менш відома її назва «гомокінетичний шарнир») дуже важлива для роботи підвіски, оскільки передає крутний момент від коробки до коліс, забезпечуючи маневрування. Звичайно, новий шрус Ланос можна без проблем замовити в інтернет-магазинах самостійно зі значною економією, але, виїжджаючи в сніг, треба бути готовим до цього.

Фактори ризику чи можна їх уникнути

Основний ворог ШРУСу в цій ситуації – місиво на проїжджій частині. Як би сильно не намагалися міські служби (а як правило, вони намагаються помірно) дороги не стануть ідеально чистими під час снігопаду або відразу ж після закінчення. Сніговий покрив неминучий, а їздити таким покривом неможливо, дотримуючись всіх правил експлуатації: не буксувати і не тиснути газ в підлогу! Всі водії знають, що це шкідливо, і страждає від такої поведінки насамперед ШРУС.

Коли дороги у снігу, вибір у водія невеликий: залишити автомобіль на стоянці або їхати місити снігову кашу, вбиваючи ШРУС. Одноразово він здатний це пережити, але вже кілька днів постійних буксирувань та газувань здатні розхитати деталі, а потім підвіска неминуче почне люфтити. З підвіскою, що люфтить, їздити по снігових дорогах ще небезпечніше – перша ж крижана купина потягне автомобіль убік і привіт, аварія.

Друга небезпека снігу саме для шрусу – волога і лід, на яку цю вологу перетворює мороз. Втім, від цього повинні захищати гумові пильовики. Якщо на них немає тріщин, звісно.

На жаль, потріскані пильовики звичайна річ в автомобілі, яка в сезон холодів перетворюється на серйозну проблему. Саме в ці тріщини буде проникати сніг, заледенівати там і приклеювати пильовик до рухомої частини валу. Вранці, коли водій рушить, такий пильовик просто порветься. Якщо вчасно не помітити, що сталося, бруд та вода почне потрапляти всередину без перешкод. За кілька тижнів такої їзди ШРУС почне скрегітати, з’являться відчуття ударів у підвісці, а там і до руйнування вузла недалеко. Статися це може будь-якої миті, включаючи їзду на високій швидкості в щільному потоці. Наслідки уявити може кожен.

*

Top