Затверджено Порядок електронної взаємодії інформаційних систем Мін’юсту та ДПСУ
Відтепер в Україні при купівлі нерухомості дані покупців перевірятимуть на моменті реєстрації прав. Проводитиме перевірки Державна податкова служба Україна (ДПСУ), про це повідомляє видання бухгалтерських новин Дебет-Кредит, передає Hubs.ua.
5 лютого набув чинності спільний наказ Мін’юсту та Мінфіну, згідно з яким під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Державна податкова служба перевірятиме відомості про покупця.
Перевірка буде звірятись з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно. Запити на перевірку подаватимуть нотаріуси та державні реєстратори на етапі прийняття заяв для проведення реєстраційних дій.
Затверджено Порядок електронної взаємодії інформаційних систем Міністерства юстиції та ДПСУ.
«Цей порядок визначає механізм інформаційної взаємодії та загальні правила подання суб’єктами державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, нотаріусами та особами, уповноваженими на прийняття та видачу документів, запитів щодо проведення підтвердження відповідності реєстраційних даних фізичних осіб даним Державного реєстру фізичних осіб — платників податків, сформованих за допомогою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та надання ДПСУ відповідей на такі запити. Запити формуються та подаються на етапі прийняття заяв для проведення реєстраційних дій», — сказано в повідомленні.
Відомо, що в ДПСУ для перевірки подаватимуться прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Зазначається, що відповідь ДПС України на запит міститиме «результат його обробки». Веденням електронних журналів запитів та відповідей займатимуться держпідприємство «Національні інформаційні системи» та Державна податкова служба.
Як повідомлялось раніше, вартість угод з продажу нерухомості або земельних ділянок фіксуватиметься у держреєстрі.